Cemre Solmaz Kimdir? Kaç Yaşında? İşte Detaylar

Cemre Solmaz, Tik Tok videoları ile bir anda trend haline gelen bir sosyal medya fenomenidir. Ortalığı kasıp kavuran ve genç kızların sevgilisi olan Cemre Solmaz, 2019 yılında büyük bir törende Tik Tok ödülüne layık görüldü. Ceren Solmaz kimdir? Hadi gelin hep birlikte öğrenelim.

Cemre Solmaz, Tik Tok videoları ile bir anda trend haline gelen bir sosyal medya fenomenidir. Ortalığı kasıp kavuran ve genç kızların sevgilisi olan Cemre Solmaz, 2019 yılında büyük bir törende Tik Tok ödülüne layık görüldü. Ceren Solmaz kimdir? Hadi gelin hep birlikte öğrenelim.

Cemre Solmaz Nereli?

Güzel Youtuber, Ordu’nun Fatsa ilçesinde doğdu. Fakat şu anda İstanbul’da yaşamaktadır. 

Cemre Solmaz Kaç Yaşında?

13 Nisan 2000 tarihinde Ordu Fatsa’da dünyaya geldi. Cemre Solmaz 20 yaşındadır.

Cemre Solmaz Ailesi

Cemre Solmaz annesi ve babası boşanmıştır. Güzel sosyal medya fenomeni, babası ile görüşmüyor. Cemre Solmaz abisi ve annesiyle çok yakındır.

Cemre Solmaz Boy Kilo Kaçtır?

Cemre Solmaz kilosu 50 ve boyu 1.68 cm’dir.

Cemre Solmaz Nerede Çalışıyor?

Cemre Solmaz, üniversitede iki yıllık hemşirelik eğitimi aldıktan sonra hemşire olarak bir hastanede çalışmaya başladı.

Cemre Solmaz Tik Tok

Son yıllarda popüler olan genç Youtuber, ünlü şarkılara playback yaptığı videolarıyla Tik Tok platformundaki ünlü oldu. Güzel sosyal medya fenomeninin şu anda Tik Tok’ta 2 milyon 200 bin takipçisi var. Tik Tok videolarını izlemek isterseniz burayı tıklayın. 

Cemre Solmaz Youtube

Cemre Solmaz’ın bir de Youtube kanalı bulunuyor. Youtube kanalında 341 bin abone sayısı vardır. Cemre Solmaz, Youtube kanalına ulaşmak için burayı tıklayın.

Cemre Solmaz Corona (Korona) Günlükleri| Karantinada Bir Gün #evdekal

Hepinize merhaba arkadaşlar. Kanalıma hoşgeldiniz. Ben Cemre. Bugün sizlerle birlikte, biliyorsunuz dünya gündeminde konuşulan en önemli konu corona virüsü videosu çekeceğiz. Birçok kişi tarafından başlatılan evde kal kampanyasına ben de uydum. Şu an kendimi karantinaya aldım. Ev arkadaşım Mari’yi yanıma aldım. Kendisi bana eşlik edecek. Mari’ye gerçekten bayılacaksınız arkadaşlar. O kadar eğlenceli ki… Konuşurken hal ve hareketleri çok tatlı. Çok eğleneceksiniz siz de bizimle birlikte.

Cemre: Mari, senin ilk YouTube videon mu? 

Mari: Üç sanırım. 

Cemre: Benden daha fenomen. Sen dünyayı gezdin tamamen Mari, değil mi?

Mari: Evet çok gezdim ama şu an gezemiyorum.

Cemre: Bu getirdi koronayı, kaçın!

Mari: Beş altı ay önce bir yerlere gittim, bu kadar. Şimdi buradayım, gitmiyorum.

Cemre: Kaç gündür evdesin Mari?

Mari: Dört gündür evdeyim.

Cemre: Ben neredeyim arkadaşlar, evdeyim çünkü evde kal. Benim gibi sosyal bireyler için evde kalmak gerçekten çok sıkıcı ve yıpratıcı bir hale geliyor. Evde ne yapacağım, ne edeceğim hiç bilmiyorum. Çok sıkıyor ev beni, çok basıyor… Darlanıyorum böyle. O yüzden, düşündüm taşındım. Benim gibi olan çok arkadaşım var, benim gibi olan çok birey var ve evde kalmamız gerekiyor. Sonuç olarak neler yapabiliriz? Bugünü nasıl geçirebiliriz? Size bunu göstermek istedim. Evin içinde de aktiviteler yapabileceğinizi, yiyip içip eğlenebileceğinizi göstermek istiyorum. Umarım eğlenceli bir video olur. Umarım size bir şeyler katabilirim. Arada ufak ufak bilgilendirmelerde yapacağıma emin olabilirsiniz Corona virüsü hakkında nasıl korunabileceğiniz hakkında ya da bağışıklık sisteminizi nasıl güçlendirebileceğiniz hakkında birçok bilgilendirme yapmaya çalışacağım. Umarım memnun kalırsınız. Hadi geçelim. 

Ben eski günleri de hatırlamak babında kitap okuyabilirim diye düşündüm. Yani çok uzun zamandır kitap okumuyorum aslında kitap okumayı çok severim. Bugün Şah Sultan adındaki bu kitabı okuyacağım, böyle bir karar aldım. Bu kitap la ilgili bir anım var. Lise üçe gidiyordum. Ben bu kitaptan sınav oldum arkadaşlar. Hocam bu kitapla ilgili 12 soru soracağını söyledi. Sonra ben kitabı okumadım, sınava girdim arkadaşlar. Aslında çok başarılı bir öğrenciydim bunun altını çiziyorum. Ama bu kitabı okumadım. Kitabın kapağı beni hiç etkilememişti ama aslında kitap çok etkileyici bir kitapmış. Bu kitap döndü dolaştı yine karşıma çıktı. Demek ki yazılmış arkadaşlar. Ben bu kitabı okumak zorundayım. Sınavı kopya ile geçtiğimi söylemeyeceğim, hocam izler falan ama söyledim bile! Hadi o zaman okumaya geçelim. Ama önce bir şeyler hazırlayalım. 

Mari: Benim kitabım çok güzel bir kitap. Çünkü çok ince. Çünkü bu kadar Türkçe biliyorum. Adı Lunaparkta Korku. Kitabın çok büyük harfleri var.

Cemre: Bence çoğu kişiden çok daha iyi Türkçe konuşuyor Mari, arkadaşlar. Eminim siz de Mari’yi çok seveceksiniz. Siz neler yapıyorsunuz karantina günlerinde arkadaşlar? Aşağıya yorumlara yazmayı unutmayın. Sizlerin neler yaptığını ben merak ediyorum. Ben kitap okuyorum, film izliyorum. Büyük ihtimalle film de izlerim, spor da yaparım ama sizin neler yaptığınızı merak ediyorum. O yüzden aşağıya yorumlara evde kaldığınızda neler yaptığınızı anlatmayı unutmayın olur mu arkadaşlar. Ben tam Kerimcan Durmaz hastasıyım. 

Yemek yememiz gerekiyor o zaman dışarı çıkmamız gerekiyor ama biraz da korkuyorum. Takalım maskelerimizi, alalım el dezenfektanlarımızı, çıkalım alışverişimize… Eve bir şeyler almayı unutmayın arkadaşlar, yapabildiğiniz kadar stok yapın. Bol bol kurubaklagil alın. Ayrıca benim önerim, bu günlerde meyve ve sebze yemeliyiz çünkü sağlıklı. Ayrıca buraya da bir kitap listesi bırakıyorum, kitap önerileri ve okumak isteyebilirsiniz. Biz markete gidiyoruz. Hakkımızda hayırlısı olsun. Neler alalım?

Mari: Hafif şeyler alalım. Kilo almak istemiyorum.

Cemre: Eldiven kullanmanızı çok tavsiye etmiyorum çünkü eldiven dış etkenlerden koruyor fakat o da kendi içinde çok fazla bakteri üretiyor. O yüzden kısa zamanda hemen çıkarmanız ve ellerinizi dezenfekte etmeniz gerekiyor arkadaşlar. Sebzeleri alın, bol bol sebze tüketin çünkü sağlıklı olan bu. Yaşlıların bağışıklık sistemi daha zayıf olduğu için daha çabuk çöküyor ama gençlerin bağışıklık sistemi daha güçlü olduğu için daha sağlam oluyorlar ve çabucak virüsü atlatabiliyorlar. Bu da kısa bir bilgi arkadaşlar. Kefir içmeliyiz çünkü çok sağlıklı. Ben yeni keşfettim. Alışveriş yaptık artık eve gidiyoruz. Size evde yapabileceğiniz aktiviteleri göstermek istiyorum çünkü gördüğünüz gibi dışarıda hiçbir şey yok. Toplu her yer, tüm kafeler kapatıldı. Biz şimdi eğleniyoruz falan ama gerçekten durum çok ciddi. Korkarak çıktık yani sonuçta aç kalamayız. Alışveriş yapmak zorundaydık ellerimizi el dezenfektanı ile temizliyoruz.

Mari: Şimdi bu maskeyi tekrar kullanabiliyor muyuz?

Cemre: Bence hayır. Bence eldivenler ve maskeler tek kullanımlık olmalı. İnsanlar görüyorum, her gün aynı maskeyi takıyorlar. Fakat her gün oksijen alıyoruz ve karbondioksit veriyoruz. Bu yüzden her kullanımda maskeleri atıp yenisini takmalıyız. 

Alışverişimizi yaptık geldik eğlenceliydi ama biraz korku doluydu diyebilirim. Her yere dokunmaktan tedirgin oldum. Çünkü normal şartlarda bir markete girdiğimde her şeye dokunurdum ama şimdi sadece ihtiyacım olan şeyleri aldım ve çıktım. Alışveriş Merkezi tamamen bomboştu. Ne yapalım? Bari yemek yapalım. Yemek yapmaya karar verdik. Kremalı makarna yapalım. Kremalı mantarlı makarna yapacağız arkadaşlar. Bana özel bir tarif, arkadaşlar. Şimdi yaparken göreceksiniz. Dilimlenmiş mantarları biraz daha küçülteceğim. Makarnalar haşlandıktan sonra krema ve mantarları hep birlikte karıştıracağım. Size de göstereceğim. Makarna haşlanana kadar bence PES oynayabiliriz diyorum. 

Şimdi PlayStation oynayacağız. PES 2019 oynayacağız. Kızlar futbol oynayamaz, kızlar futbol bilmez diyorsunuz ama benim en çok istediğim şeylerden biri aklımda bir kadın futbolcu var kendisi ile iletişime geçebilirsem eğer bir video çekmek istiyorum. Futbolu gerçekten de oynamak istiyorum. Böyle bir şey başarabilirsem videolarda sizinle olacak zaten. Hangi takımı seçeceksin? 

Mari: Real Madrid. 

Cemre: Ben de Barcelona’yı seçiyorum. Sonuçta bir klasik diyorum. Real Madrid-Barcelona kapışması başlasın mı o zaman? Hadi başlasın! Yemin ediyorum, sadece şansa yendi beni. O da ne biliyor musun? Acemi şansı. Tamam mı? Bunu kabul et Mari! 

Arkadaşlar evde langırt olması lütfen garip demeyin, şimdiden söylüyorum. Beni yendi yine Mari. Futbol falan nedir yahu? Gel biz film izleyelim! 

Yemek sonunda hazır! Hem yemeğimizi yiyeceğiz hem de filmimizi izleyeceğiz. Korku filmi izleyelim dedi Mari. Çünkü kendisi hiç korkmuyormuş. Ben de hiç korkmam zaten ama çok korktum. Vallahi ben izleyemeyeceğim. Sizin için de izleyebileceğiniz birkaç tane film seçtik. O filmleri buraya bırakacağım. Umarım karantina günlerinde evde zevkle bu filmleri izlersiniz.

Uyku saatimiz de geldi zaten. Bence yatmadan önce bir şeyler içsek mi? Evet o kadar şey yaptık, sağlıklı bir şey içelim dedik. Bağışıklık sistemini güçlendirici güzel meyvelerle bir içecek hazırlamayı düşünüyoruz. Hadi içeceğimizi yapmaya geçelim. Bu çok sağlıklı, ben içemem ya! Çok kötü olmuş! Bu videoyu sevdiyseniz videomuzu beğenmeyi unutmayın ve kanalıma abone olmayı unutmayın arkadaşlar.

Selma Ulusoy

7 yıldır metin yazarlığı yapıyorum ve hikaye anlatmayı çok seviyorum. Her kadın gibi cilt bakım ve kozmetik ürünlerine bayılıyorum. Herkesin içinde var olan ışığın ve güzelliğin ortaya çıkmasına katkı sağlamak için bu yazıları keyifle yazıyorum. Umarım siz de keyifle okursunuz. İç güzelliğinizi dışınıza yansıtabilmeniz dileğiyle...

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Abone ol  
Bildir
Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı