Bolu Yedigöller ‘de bir bardak çay ve doğa!

16.03.2019
129
Modelistlik Kursu

Bolu Yedigöller Kamp etkinliğimizden merhaba Bizimle Gez Ailesi,

2015 yılında Bolu Yedigöller Kamp etkinliği için Bayramın ilk günü yaptığımız geziyi sizlerle paylaşacağım.

Motor dünyasının etkin bir şekilde katılım gösterdiği bir forum sitesinden yollara düştüğümüz Recep Alışkan kardeşimle (ki kendisi aynı zamanda benim çocukluk arkadaşım olur) Düzce üzerinden öğlen saatlerinde Bolu’ya Yedigöller’de kamp yapmak için yola çıktık.

Bolu Yedigöller Kamp Etkinliği

Bolu Yedigöller Kamp macerasına doğru yol olmak oldukça keyifliydi. Hele bir de yanınızda kafa dengi bir arkadaşınız varsa yaptığınız gezi ayrı bir macera olma yolunda ilerliyor haliyle. Bu seyahati özel  ve anlamlı kılan bir başka şey daha vardı. Bu benim ilk uzun yol motor seyahatimdi. Bu yüzden ayrı bir heyecan duyuyordum.

Düzce’den yola çıktıktan sonra Bolu Yedigöller’e yaklaşırken sağanak yağmura yakalandık. Bu yüzden arada geçen zamanda pek fazla fotoğraf çekme fırsatı yakalayamadım ama yine de çekebildiğim fotoğraflar harika olmasa da sizi tatmin edecektir diye düşünüyorum.

bolu yedigöller kamp

Yeni Ümit İş Makinesi Kursu

Akşam oldu, biz hala Bolu Yedigöller kamp alanına doğru yollardayız. Akşamı geceye bağlayan bu saatlerde yolda kimsecikler yok. Ara sıra uluma sesleri duyuyoruz. Belki birkaç köpek, belki de yabani hayvanlar! Fakat doğanın, doğallığın içerisindeyiz. Cırcır böcekleri ötüşüyor, ortalık onların sesleriyle dolu. Bu sürede ara sıra yağmur kendini hissettiriyor. Gök gürültüsü de cabası.. ara sıra yıldırım düşüyor ve yıldırım ile ortalık aydınlanıyor. Motor ile seyahat ediyorsanız, doğa ile iç içe bir yaşam benimsemişseniz bunlara alışmalısınız. İlk uzun seyahatimde deneyimlediğim en önemli şey bu oldu.

Düşünsenize böyle bir yolda ilerliyorsunuz. Sağınız solunuz orman, önünüze yabani hayvan çıkıyor. Al sana macera!

Artık yorulduk. Motor sırtında asfalt olmayan yollarda bolu yedigöller ‘e doğru ilerlemek oldukça meşakkatli. İleride kamp yapalım diye fikir birliği yapıyoruz. Gecenin karanlığında kamp yapacak alanı da planlamadan yola çıkınca uygun bulduğumuz herhangi bir yerde konaklamak durumundayız. Neyse ki Gülen Kayalar tarafına geldik. Burada çadırlarımızı kurduk ve ateşimizi yaktık. Ortalık sessiz mi sessiz… Bolu yedigöller ‘de tam da aradığımız huzur!

bolu yedigöller kamp alanları

yedigöller kamp alanları

Çevremizde kamp yapan başka gruplar da var. Gece yorgun düştük ama sabah dinç uyandık.

Bolu yedigöller ‘de çevreyi kolaçan etmek için dolaşmaya çıkıyoruz. Bolu’da yeşilin, doğanın, ormanın dibini görebilirsiniz. Harika bir yer. Yeşili ile adeta biz şehir insanlarını mest ediyor.

Bolu Yedigöller Trekking Etkinliği

Bolu yedigöller trekking yapmak için muazzam bir yer. Uyanır uyanmaz çevreyi keşfe çıktık. Göl kenarında bizim gibi konaklayan bir sürü gezgin var. Recep ile plansız çıktığımız bu gezide müthiş kazanımlar elde ettik. Maceracı ruhu canlanıyor insanın. Yeniden betonların arasına dönmek istemiyorsun.  İçinde olduğumuz anın tadını çıkarmak bizim vazifemiz ve bunu seve seve yapıyoruz. Biz de bolu Yedigöller de biraz trekking yaptıktan sonra yeniden göl kenarına doğru dönüşe geçiyoruz. Ortalama 1 saat dolaştıktan sonra gölün etrafında konumlandırılmış banklara oturup göl manzarasını ve doğayı dinlemeye başlıyoruz. Bu sırada biraz ilerideki bankta çay içiliyor. İçlerinden bir arkadaş bize çay ikram etti. Önümde göl, etrafım orman, sessiz bir bankta gelen çayı yudumlamaya başlıyorum. Tarifsiz bir haz doğrusu.

bolu yedigöller kamp bolu yedigöller kamp

bolu yedigöller kampBolu Yedigöller ‘de teknolojiden uzak, doğa ile bütünleşik 2 gece yaşadıktan sonra yeniden İstanbul’a dönmek moral bozucu olsa da güzeldi. Recep ile oldukça eğlendik. Mum ışığında saatlerce sohbet ettik. Şimdilerde herkesin gözünü telefondan ayırmadığını düşününce bu sohbetin ne kadar değerli olduğuna siz kanaat getirin. Bulunduğumuz ortam ve şartlarda yapılabilecek en güzel şeyi yaptık. Kendimiz olduk.

Burada geçen 2 gecenin sonunda İstanbul’a dönmek üzere hazırlıklara başladık. Mükemmel bir deneyim yaşadığımı söylemeliyim. Dönüşte güzergahı değiştirerek Yığılca üzerinden İstanbul istikametine döndük. Fakat yollar hiç arzu ettiğimiz gibi değildi, aşırı bozuktu. Asfaltta çukurlar oluşmuş, bakım onarım yok. Bazı yerlerde virajlar oldukça kötü, kaza riski fazla. Yığılcayı geçtikten sonra Bolu Merkez üzerinden devam ettik. Kazasız belasız çok şükür evimize kadar gelebildik.

Bolu yedigöller gezimizde bana eşlik eden kıymetli yol arkadaşım Recep Alışkan kardeşime hem yol arkadaşlığı için hem de güzel sohbeti için tekrar tekrar teşekkür ederim.

Bizi takip etmek isterseniz;

Facebook: https://www.facebook.com/bizimlegez/
Twitter : https://twitter.com/bizimlegez/
Instagram : https://www.instagram.com/bizimlegezblog/

Yazar: Ufuk Köse

Bolu yedigöller yazımızı beğendiyseniz Atatürk Arboterumu gezimizi de okuyabilirsiniz. Ayrıca Bolu hakkında bilgi almak isterseniz Bolu Valiliği internet sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

Bunun yanı sıra, Belgrad Ormanı Yürüyüşü adlı yazımızı da okuyabilirsiniz.

YAZAR BİLGİSİ
9 yıldır metin yazarlığı yapıyorum ve hikaye anlatmayı çok seviyorum. Her kadın gibi cilt bakım ve kozmetik ürünlerine bayılıyorum. Herkesin içinde var olan ışığın ve güzelliğin ortaya çıkmasına katkı sağlamak için bu yazıları keyifle yazıyorum. Umarım siz de keyifle okursunuz. İç güzelliğinizi dışınıza yansıtabilmeniz dileğiyle...